USB IR dálkové ovládání (Igor Plug USB) a jeho hackování

23.07.2012 15:11

Předem bych chtěl upozornit že tento článek nemá být pochopen jako warez, ale je to pouze rozbor funkce a možností IgorPlug USB modulu.

 

Na stránkách autora https://www.cesko.host.sk/IgorPlugUSB/IgorPlug-USB%20%28AVR%29.htm se můžete dočíst více o tomto zařízení.

Mě zajímal více neže HW samotný software, byl nápadně podobný APPnote 309 od Atmelu https://www.atmel.com/Images/doc2556.pdf

 

Po prozkoumání kódu jsem zjistil že to je jeden a tentýž projekt. Jelikož IgorPlug USB nemá x64 ovladače a AVR309 je opensource, navíc jde skoro o stejné zařízení rozhodl jsem se zkřížit oba dva kódy do sebe.

 

Výsledkem bylo něco co jsem ani nečekal, a to po zkompilování IgorUSB.dll respektive AVR309.dll a přepsání cesty k zařízení fungovala knihovna AVR309.dll stejně jako IgorUSB.dll jen s tím rozdílem že v ní není otravné okno s freeware upozorněním. Sorry Igore že nezaplatím za tvou práci, ale je to pro mě spíš sport. Já si taky za svoje věci nenechávám platit.

 

Tak že jak na to? Otevřete si soubor AVR309.dpr a v něm najděte řádek

DrvName:PChar='\\.\AVR309USB_0'; //name of driver IgorPlug.sys

 

Přepište ho na

DrvName:PChar='\\.\IgorPlugUSB_0'; //name of driver IgorPlug.sys

 

Zkompilujete, přejmenujte AVR309.dll na IgorUSB.dll a zkopírujte do adresáře windows. Vše by mělo fungovat.


 

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.